15 iulie 2006


Tocmai am primit de la adman, din agentie, noua executie pentru Viper.
Dupa cum anuntam intr-un post anterior s-au produs ceva schimbari in club si prin urmare publicul trebuie anuntat.

Afisul apare aici in premiera, in reviste va aparea saptamana viitoare. Cum blog-ul devine, usor, usor (la cererea publicului), blog neoficial Viper Club, aici o sa gasiti cele mai proaspete informatii despre club, campanii, evenimente si alte asemenea.


Asa ca nu va sfiiti sa comentati (sic). Ca doar este vorba despre bile mari si tari!

23 de comentarii:

Anonim spunea...

"Cum blog-ul devine, usor, usor (la cererea publicului), blog neoficial Viper Club"
:D :D Looooooolll. Publicul nu a cerut sa-l facetzi blog Viper, ci doar sa recunoastetzi ca e facatura. Ce era sa recunoastetzi de la inceput ca asta-i blog de reclama ? Poate ceva publicitate shi-a facut Viperul in modul asta, dar costul ar fi multa anti-reclama pentru agency one, pentru ca recurgetzi la metode puerile si lipsite de etica. Hai bafta...

hardballer spunea...

edyy, este clar ca tu de fapt ai ceva impotriva agency one. este problema ta. legatura mea cu ei este de colaborare. iti recomand sa le adresezi lor, direct, nemultumirile tale.
cele bune...

Anonim spunea...

Am hotarit in agentie sa tinem cont de sugestia lui hardballer de a publica si schitele pentru aceasta executie. De ce? Pentru ca speram sa atraga atentia asupra executiei finale si sa transmitem - in acest mod usor inedit - mai bine mesajul nostru: in Club Viper s-au schimbat bilele, tacurile si postavul de pe mese (cu tot cu mante!). Avem deja niste feed-back-uri pozitive pe tema asta (de la revistele de specialitate si alti colaboratori care ne ajuta sa ne evaluam mai realist lucrarile - hardballer nu e singurul) so, check it out next week!

Eu intre timp voi pleca la Budapesta, la concertul lui Robbie Williams, unde sper sa ma distrez mult mai bine ca la Depeche Mode. Dar am sa mai verific blogul de afara. See ya soon.

Si, by the way, mi-e dor de unii din cei care au mai replicat pe aici. Zidane, Apache, Cristi, where the bloody hell are you?

Anonim spunea...

Si inca ceva. Am fost si eu sa joc o bila in Viper si bilele alea sint chiar mortale. Si mesele merg brici. Tacurile sint un pic cam ieftine din pacate - puteau sa mai puna un euro in plus si sa ia bete mai profi - dar deh, nu le poti avea pe toate...

Anonim spunea...

Fratilor, cam multa reclama la agentia care face campania asta. Nu am eu treaba cu publicitatea, dar nu-mi trebuie doua facultati sa-mi dau seama cum actionati voi aici. Faceti de rusine Iasul vostru cu asemenea comportament.

Cat despre campania voastra, de laudat faptul ca ati ales o abordare mai agresiva, dar nu stiu cat succes o sa aiba in Iasi.. in capitala ar fi mers mai bine. Acolo la voi multi o sa vada in printuri organul si o sa se scarbeasca. Nici eu nu zic ca-i cea mai fericita abordare, dar in fine, bafta!

Anonim spunea...

hardballer, vad ca tot pui legat de biliard.. de ce nu faci un review si pentru celelalte cluburi in care se joaca biliard, cluburi concurente de-ale Viperului ? Pai ar fi Apache, Master, sau nu ai voie sa poluezi ad-blogul agentiei ?

hardballer spunea...

cum scriam intr-un post anterior planuiesc review-uri si pentru alte cluburi. cat de repede, nu numai Apache si Master. Mai sunt Legends si latele. Sper sa reusesc sa programez o vizita pe saptamana macar. Nu-mi dicteaza agentie ce sa postez pe blog.

Anonim spunea...

?? din cite stiu de la ex aministratorul viper-ului campania a mai fost prezentata acum citiva ani buni, dar a fost respinsa. original? o copie dintr-un playboy. era un tip obreja (avea o ag de casting) care venise la ag one cu revista sub brat.
oricum o campanie spre vulgar care spune "daca ai coaie atunci aici e de tine" nu o sa umple goliciunea de la viper.

Anonim spunea...

Esti sigur(a) sau presupui? As zice sa-l intrebam pe Obreja. Daca e copie, e de rau.

Anonim spunea...

Pancule, aia cu facut Iasul de rusine e chiar simpatica... Nu facem noi blogul, repet, dar ne place, e haios.

Cit despre abordarea noastra intr-un oras cum e Iasul, s-ar putea sa ai dreptate. Dar eu zic ca si iesenii au deja suficienta maturitate in comunicare si sa inteleaga ca mesajul nostru este unul masculin si nu sexual si ca invita la competitie deschisa si barbateasca (la care pot participa si femeile, fara nici o problema, ca unele-s chiar mai tari la spirit combativ decit barbatii).

Anonim spunea...

Anonymous 1, e si adevar si legenda in cele ce spui tu. Adevarat e ca am mai propus campania asta unui manager de la Viper acum citiva ani. Nu stim daca a fost refuzata sau nu, dar credem ca ea nici macar nu a fost prezentata patronatului, din moment ce la a doua prezentare (de acum citeva luni) nimeni din patronat nu-si amintea sa o fi vazut vreodata. Poate a fost respinsa apriori de managerul respectiv, poate nu a placut atunci... Important e ca a placut acum.

Legenda e povestea cu Obreja. El exista (si agentia lui de asemenea) dar nu ne-a furnizat niciodata vreo idee legata de Viper. Poate fi cautat si intrebat, e un om usor de gasit si e un profesionist.

Cit despre originalitatea campaniei, pot garanta toti oamenii implicati (mai devreme sau mai tirziu) in proiect. Unii au propriile lor agentii de publicitate si sint la fel de usor de gasit ca si Obreja, chiar mai usor.

Ca si noi, de altfel, pentru orice fel de detalii sau referinte.

Cele bune... si adevarate.

Anonim spunea...

m-am saturat de afise. m-am saturat si de discutiile voastre despre cine are bila mai grea si de unde a furat-o si daca a furat-o si a mea e grea dar nu o arat si tot asa. joaca vreunul dintre voi acolo ceva bile sau ba?

hardballer spunea...

joaca caller. eu si cu prietenii mei jucam. nu doar biliard ci si bowling.

Anonim spunea...

joc si eu din cand in cand. joaca si red chicken si kat-k, rar dar joaca. ma inteleg greu cu personalul, dar nu-i mai rau decat in apache sau master. eddy cred ca nu joaca nimic. poate doar vrea sa se joace cu voi. sau poate are si el un club cu bile tari.

Anonim spunea...

Lansam o cupa a blogistilor?

Anonim spunea...

Hardballer, vad ca nu pot sa o scot la capat cu tine. Buuuun, sa zicem ca blogul nu e ideea agentiei si nu ei furnizeaza textele si ce mai trebuie. In cazul asta esti cam distrus nene, sa ajungi sa faci un intreg blog cu o singura tema, un club :D lol, get a life, domnule. Zic asta pentru ca nici eu, nici altii care-i cunosc si au vazut blogul, nu stim de un caz asemanator unde cineva sa fie asha de mare fan al unui club. Nu te incadrezi in nici o statistica, ma intelegi ?

Dar eu inca sper ca dupa ani si ani agentia va recunoaste facatura din spatele blog-ului :D Nu-i asha adman ?

Anonim spunea...

Eddy, my friend, uneori ma gindesc ca mi-ar place sa-mi asum meritele pentru ideea cu blogul. Uneori. Dar pe urma ma gindesc la vorba aia, ca nu le poti avea pe toate... Oricum, daca blogul nu ar fi venit in complementarea strategiei de comunicare Viper, am fi incetat sa-i mai furnizam materiale lui Hardballer. Asa insa, am reusit sa convingem clientul sa-l sustina, nu altfel decit prin promovarea adresei intr-un header de revista, atit. Toata lumea e curioasa ce iese. Am constatat ca unii vad bine ideea. So, why not?

hardballer spunea...

eddy,cum se spune in statistica, eu sunt un outlier. adica, in afara masuratorilor facute pe un anumit subiect :D

Anonim spunea...

"Asa insa, am reusit sa convingem clientul sa-l sustina, nu altfel decit prin promovarea adresei intr-un header de revista"
Domnule, de ce nu zici clar, romaneste, fara ocolisuri ca pur si simplu faceti in revista reclama la blog ? Ce munca de convingere a trebuit sa depunetzi? Ati explicat care-i treaba cu blogul si normal sa vrea, big DOOOOOH! (daca nu cumva asta a fost treaba stabilita de la inceput cu ei).
Aveti noroc ca nu ati facut smecheria asta in Bucuresti, acolo va manca lumea cu fulgi cu tot; asta nu inseamna ca aici in nord ar trebui sa va permiteti atatea, ca nu-i lumea chiar cum credeti voi.

Anonim spunea...

Noi credem ca lumea e mai desteapta decit pare, sau decit se crede despre ea.

Anonim spunea...

http://blog.raduceuca.com/2006/07/21/mirror-mirror-on-the-blog/

dragut comentariu al unui ex angajat al firmei: "busted"

Anonim spunea...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anonim spunea...

how can u tell? do you understand romanian? if so, why don't you write in romanian?