13 iulie 2006




Wow! Tocmai am "luat" niste schite pentru noile afise Viper!
Ar fi misto daca le-ar baga asa cum sunt acum. In felul asta iti faci dezvaluie din procesul de creatie din interiorul agentiei. Te simti implicat in proces. Tipii astia au umor.

Cred ca in momentul asta Viperu' are cea mai misto comunicare din oras. Eu unul, ca si client, ma simt bagat in seama de stilul asta.

Voi ce parere aveti?

New balls, please! :)

23 de comentarii:

Anonim spunea...

Cool, frate, mersi de pont. Super tare schitele. Ce futere iese treaba! De-abia astept sa vad executia finala.

Anonim spunea...

Care-i agentia asta a lor? Ca-mi vine sa ma apuc de reclame cind am vazut desenele astea. Ce, io nu stiu sa desenez la fel de bine? Ha, ha, ha! As vrea io.

hardballer spunea...

man, asa zic toate! everybody wants to be like mike! hahahaha. mda, advertisingu' e ca un magnet, da' nu-i de ajuns sa stii cu creionu'. Agency ONE e din Iasi, de ceva vreme pe piata si dupa cum observi, fac super-treaba. daca te intereseaza si le ai cu desenu si cu ideile, treci pe la ei. cauta intotdeauna oameni pasionati si talentati.

Claudiu spunea...

vad starneste discutii aprinse campania asta. adevarul este ca nu am mai vazut abordare asa de faina in iasi. eu ii cunosc pe baietii de la agency one si ma bucur ca au gasit, in sfarsit, un client in iasi care sa le permita sa comunice creativ.
daca continua tot asa, pe termen lung o sa aiba numai de castigat.
dar, publicitatea nu este de ajuns. mai trebuie sa imbunatateasca si experienta din club.

hardballer spunea...

sunt de acord claudinho. oricat de multa reclama faci sau cat de buna, nu ajuta daca produsul, serviciul nu este de calitate.

Anonim spunea...

Mai frate "hardballer", reclama mascata este o arta pe care tu vad ca nu ai invatzat-o deloc cum trebuie. Am vazut ca ai avut grija sa mentionezi exact tot ce a introdus Viper nou, cu detalii chiar. Blog despre mascarea reclamei mascate :D

Anonim spunea...

Hmmm... cam pe fatza reclama asta "palmata". Cat despre "reclamele" respective, nu le prea inteleg. Stiu, stiu, veti spune ca nu fac parte din clubul celor cu bile tari sau mari. Sau sa fie din cauza textelor? Sau poate a executiei?
Ca o parere personala, cred ca schitzele alea pe verde sunt mai spectaculoase decat grafica finala. Dar ce stiu eu, sunt doar un inginer...

Anonim spunea...

pun pariu pe my hard balls ca schitzele sunt facute dupa aparitia materialelor finale.

Anonim spunea...

De acord cu Eddy si cu Zidane: blogul asta pare reclama mascata. Atit doar ca il cunosc pe Hardballer si stiu ca nu asta a fost intentia lui. Executiile ii sint furnizate de mine, cu scop de evaluare. Ulterior mi-a spus ca a facut un blog pe tema asta. N-am dat atentie chestiunii decit aseara si azi dimineata m-am decis sa intervin si eu - ca vocea agentiei.

Anonim spunea...

Cit despre schite, believe it or not, sint facute ieri dimineata, iar de macheta finala inca nici nu ne-am apucat. Smaranda (copywriter) baga de zor la textul reclamei "as we speak" iar deadline-ul pentru predarea machetei este in seara asta.

hardballer spunea...

fratilor, daca doream sa fac reclama mascata, nu aveam grija sa o maschez?!

eddy, iti garantez ca schitzele sunt doar schitze. materialele care o sa apara o sa arate diferit. urmareste presa. cat despre agentie.....se pare ca nu o sa mai "pup" nimic de la ei.

si in momentul cand se va deschide un alt club de bowling in oras, am sa scriu si despre el.

Anonim spunea...

In Viper chiar sunt bile tari. Chelneritele, ele is tari de bila. Si unii barmani, daca ma gandesc mai bine.

Anonim spunea...

hm. Tocmai citeam un mesaj cand mi-a disparut brusc din fata ochilor. Ceva cu chelneritze tari de bila. E cool blogul ca mod de promovare. Baga mare, oricine ai fi.

Anonim spunea...

bai baieti eu nu inteleg de ce atata vulva, pardon valva pe subiectul asta. Ce reclama e asta? Va zic eu! Cineva a crezut ca are o idee cula, si mai ales mocca de promovare a unei chestii, ma refer la Bilatare ala. Nu mai luati banii clientilor pe shituri din astea. Platiti si voi un om bun care sa va faca ceva cu adevarat de valoare. Da, stai... Am uitat voi vreti mocca...

Anonim spunea...

"daca doream sa fac reclama mascata, nu aveam grija sa o maschez?!" pai ai incercat tu, dar ori nu stii, ori intentionat n-ai mascat-o destul ca sa prinda omul ideea mai repede. Prea ii luati de fraieri pe cei care vin si citesc cele scrise aici pe blog. Dar sa ziiicem ca totul este nearanjat; ma intreb totusi ce ar scoate la iveala o verificare de IP-uri.

Anonim spunea...

"vad starneste discutii aprinse campania asta. adevarul este ca nu am mai vazut abordare asa de faina in iasi. eu ii cunosc pe baietii de la agency one si ma bucur ca au gasit, in sfarsit, un client in iasi care sa le permita sa comunice creativ"- said claudinho. Cine e asta mah? E tot de-l vostru? Bah nene am si eu un fund... Nu vrei sa il pupi putin? Hi ca platesk...

Anonim spunea...

Nu ma intereseaza campania. Ma intereseaza cand stau cate 10 min si astept sa-si revina instalatia de bowling... Nervi tari trebe, nu bile.

Anonim spunea...

"daca doream sa fac reclama mascata, nu aveam grija sa o maschez?!" Zau, baieti, la cate "agentii" si "cuiburi de creativi" sunt in Iasi, jumatate din vizitatori STIU ca e o facatura. Never ever o agentie nu lucreaza asha schitze, jumi' poza juma' handwriting.

hardballer spunea...

blly boy, nu stiu ce agentii cunosti si prin ce "cuiburi" te invarti, dar eu cred ca fiecare are un mod propiu de lucru. si de ce nu ar lucra asa o agentie? sunt reguli in privinta modului cum se lucreaza in publicitate?

hardballer spunea...

da neo, ai dreptate. si pe mine ma deranjeaza cand in mijlocul unei partide se blocheaza instalatia sau se inchide monitorul. sper sa se imbunatateasca lucrurile.

Anonim spunea...

Chiar asha, billy, cum potzi sa vii cu asemenea acuze ?! vai vai vaaaai :D ... Din moment ce aceste schitze nu au fost "saltate" cum zicea hardballer, ci simplu trimise de adman, normal sa nu fie the real deal, ci ceva pregatit special pentru public, aranjat frumos, curatzat, aliniat.
For the love of Mike, terminatzi odata cu mascarada asta.....

hardballer spunea...

eu nu mai am nimic de adaugat.

Anonim spunea...

app.. smaranda e un travesti probabil de stii atit de mult despre hardballs.