A te pupa singur in fund reprezinta un act de acrobatie. A efectua aceasta operatiune pe banii clientului este un act taranesc. Asculta-l mai bine pe Ogilvy - "Clientul nu este prost, clientul este nevasta-ta" !
P. S. Poate cautati niste metode mai convingatoare de promovare de care sa va simtiti mandrii, via agency one!
Zidane, nu cred ca o reclama trebuie explicata neaparat. E ca la bancuri, ori ai prins poanta, ori ba - ori te prinde reclama, ori ba. Nu sustin ca reclama aia pt fotbal e foarte tare, dar face parte dintr-un "work in progress". Campania este de abia la inceput si sper sa tinem legatura asta pe blog, deorece ne intereseaza ce credeti despre munca noastra si mai ales despre client.
Balltimore, adevar graiesti - via Ogilvy. Totusi, tb sa precizez ca blogul asta nu ne apartine. Am dat explicatia asta intr-un alt comment la un post mai nou - daca esti interesat sa o citesti. Neapartinindu-ne blogul, nici la acrobatiile descrise de tine nu am recurs si, in consecinta, nici de banii clientului nu ne-am folosit. Cit despre metode noi, why not? Asteptam provincia, cum se spune...
Eu stiam din Marketing ca trebuie sa ai grija de client (in cazul asta eu, potentialul client de club viper). Marketingul spune sa nu-ti minti clientul, sa nu-l insheli, ca te va inshela si el la randul lui (in cazul asta cu un alt club). Ati incercat sa ascundeti atata reclama in spatele unui user oarecare - hardballer, sa para ca un client foarte multumit care doar incearca sa impartaseasca si altora experientza lui la club. Un client mintit, un client in minus.
Eddy, eu cred ca te-am fi mintit daca iti spuneam ca totul e super in club, fara sa fie asa. Nu am facut asta, pentru ca nu e cazul. Mai sunt foarte multe de modificat in club si se face totul din mers. Dar se face si asta e important. Deocamdata am spus ca baietii au bile mari si tari, pt ca e un adevar: Viper aduna intr-un loc cele mai multe jocuri cu bile. In urmatoarele executii vom spune ca s-au produs modificari importante in club, pt ca ele chiar s-au produs. Incercam sa tinem aproape de conceptul "truth well told".
adman, nu reclama m-a deranjat, ci faptul ca incercati sa faceti campanie gen "testimonial", dar foarte trasa de par. Luam Dove sau Colgate: si acolo tot copywriterii sunt in spatele marturiilor clientilor fericiti, dar treaba e mult mai calculata. Are si strategia asta testimonial logica ei, dar trebuie dozata cum trebuie.
parerea mea ca "dezinteresati" atat de consecventi nu exista...existau,i-am vazut in filme ca "liceenii","extemporal la dirigentie" si alte asemenea capodopere cinematografice care ne-au marcat clar negativ copilariile...dar erau utopici inca de pe vremea aia...sau daca hardballer chiar exista si altfel decat virtual,poate ca ar fi bine sa-si gaseasca alte hobby-uri decat un club din tudor si -mai grav- ode inchinate unor creatii publicitare...incepe sa fie un deserviciu adus creatorilor suspectati pe buna dreptate de disperata auto-promovare....sunt sigur ca se poate si mai mult si mai bine de atat!:)
Sigur ca noi sintem partea interesata de ce se intimpla in campania Viper, dar nu incercam sa ne autopromovam. Daca va prinde campania, ne va promova ea destul. Dar incercam sa fim mai buni si in mod sigur vom face mai multe in campania Viper... si nu numai.
11 comentarii:
explicati-mi si mie ideea asta cu doua bile vs una... la ce v-ati gandit?
A te pupa singur in fund reprezinta un act de acrobatie. A efectua aceasta operatiune pe banii clientului este un act taranesc. Asculta-l mai bine pe Ogilvy - "Clientul nu este prost, clientul este nevasta-ta" !
P. S. Poate cautati niste metode mai convingatoare de promovare de care sa va simtiti mandrii, via agency one!
Zidane, nu cred ca o reclama trebuie explicata neaparat. E ca la bancuri, ori ai prins poanta, ori ba - ori te prinde reclama, ori ba. Nu sustin ca reclama aia pt fotbal e foarte tare, dar face parte dintr-un "work in progress". Campania este de abia la inceput si sper sa tinem legatura asta pe blog, deorece ne intereseaza ce credeti despre munca noastra si mai ales despre client.
Balltimore, adevar graiesti - via Ogilvy. Totusi, tb sa precizez ca blogul asta nu ne apartine. Am dat explicatia asta intr-un alt comment la un post mai nou - daca esti interesat sa o citesti. Neapartinindu-ne blogul, nici la acrobatiile descrise de tine nu am recurs si, in consecinta, nici de banii clientului nu ne-am folosit. Cit despre metode noi, why not? Asteptam provincia, cum se spune...
Eu stiam din Marketing ca trebuie sa ai grija de client (in cazul asta eu, potentialul client de club viper). Marketingul spune sa nu-ti minti clientul, sa nu-l insheli, ca te va inshela si el la randul lui (in cazul asta cu un alt club). Ati incercat sa ascundeti atata reclama in spatele unui user oarecare - hardballer, sa para ca un client foarte multumit care doar incearca sa impartaseasca si altora experientza lui la club. Un client mintit, un client in minus.
De ce te simti mintit? Campania de promovare este in plina desfasurare.
Intentia mea este sa sustin campania pentru mie chiar imi place in Viper.
Eddy, eu cred ca te-am fi mintit daca iti spuneam ca totul e super in club, fara sa fie asa. Nu am facut asta, pentru ca nu e cazul. Mai sunt foarte multe de modificat in club si se face totul din mers. Dar se face si asta e important. Deocamdata am spus ca baietii au bile mari si tari, pt ca e un adevar: Viper aduna intr-un loc cele mai multe jocuri cu bile. In urmatoarele executii vom spune ca s-au produs modificari importante in club, pt ca ele chiar s-au produs. Incercam sa tinem aproape de conceptul "truth well told".
Si chiar daca blogul l-am fi facut noi (dar nu e cazul), acesta nu e decit un mijloc de informare si nu de promovare. Cel putin eu asa il consider.
adman, nu reclama m-a deranjat, ci faptul ca incercati sa faceti campanie gen "testimonial", dar foarte trasa de par. Luam Dove sau Colgate: si acolo tot copywriterii sunt in spatele marturiilor clientilor fericiti, dar treaba e mult mai calculata. Are si strategia asta testimonial logica ei, dar trebuie dozata cum trebuie.
parerea mea ca "dezinteresati" atat de consecventi nu exista...existau,i-am vazut in filme ca "liceenii","extemporal la dirigentie" si alte asemenea capodopere cinematografice care ne-au marcat clar negativ copilariile...dar erau utopici inca de pe vremea aia...sau daca hardballer chiar exista si altfel decat virtual,poate ca ar fi bine sa-si gaseasca alte hobby-uri decat un club din tudor si -mai grav- ode inchinate unor creatii publicitare...incepe sa fie un deserviciu adus creatorilor suspectati pe buna dreptate de disperata auto-promovare....sunt sigur ca se poate si mai mult si mai bine de atat!:)
Sigur ca noi sintem partea interesata de ce se intimpla in campania Viper, dar nu incercam sa ne autopromovam. Daca va prinde campania, ne va promova ea destul. Dar incercam sa fim mai buni si in mod sigur vom face mai multe in campania Viper... si nu numai.
Trimiteți un comentariu